Arbetsdag på Forsvallen
2022-04-02 20:05

Under vintern det jobbats med en digital plattform som innebär bl.a. ny hemsida och ett nytt fakturasystem som några har kommit i kontakt med.

Men under en tid så har det också jobbats på Forsvallen med att få till en bättre förvaring och logistik kring all match- och träningsutrustning.

Idag var det en arbetsdag för ledare och tränare i föreningen där man så gott som slutförde projektet. Dock ska initativtagare, arkitekt och grovjobbare Pontus Tholsson ha en stor eloge. Även ett stort tack till de tränare och ledare som medverkade i projektet.