Jössefors IK

Matchnummer: 182060006
Tungt för P12
2023-05-15 21:04

Det blev en tung kväll för P12 laget när Jössefors gästade Forsvallen på måndagen.

Denna match var det inte mycket som gick vår väg. Kändes som att vi glömt bort det mesta som vi tränat på under våren. Kan bara konstatera att vi kan bättre.
Jössefors tog ledningen i första perioden då ett långskott letade sig in i målet. Vi blev lite ställda av detta och kom inte igång alls som vi har de senaste matcherna.
Andra perioden bjöd inte på några mål men båda lagen var nära. Matchens prestation stod Elliot G för, han hann i kapp en boll som var på väg in i mål och lyckades få bollen ribba ut.

I den tredje perioden gjorde Nicklas vårt enda mål för dagen. Dessförinnan hade dock Jössefors gjort 2 snabba i början av tredje och de hann även med ett fjärde innan matchen var slut.

Denna match får vi försöka att glömma och komma igen.

Träning redan imorgon så då tar vi nya tag.